srijeda, 14. listopada 2015.

Novi početak!

Što napraviti jednog tmurnog, kišovitog jutra kad je pola stvari već napravljeno (djete u vrtiću, muž na poslu, ručak skoro pa gotov, a tek je 9...) nego početi pisati blog :)

Razmilšljam o tome već podosta dugo iako sam već bila u nekom blogosvjeu, al dogode se prekretnice u životu kad čovjek jednostavno nema volje ni za čim i sve mu se čini kao teški zamor. Al jednog se jutra probudite pogledate svo to bogatstvo koje imate uz sebe i krenete polako živjeti, ma živjeti nije ta riječ kojom bi to opisala više je to DISATI!
U svakom zlu neko dobro, rekli bi naši stari pa zato ja počinjem ispočetka sa svojim mislima, radnjama, postovima o životu,hobijima, domu... tome kao nas zaista najmanje sitnice trebaju veseliti.
Koliko sam puta čitala o tome kako treba iskoristiti svaki trenutak u životu kao da ti je zadnji, kako treba smijati se glasno, plesati na kiši, veseliti se svemu što nam je dano bez ikakvih kočenja. Mene bi to fasciniralo i uvjek sam ushićeno tog dan išla za tim da i ja krenem tim putem, ali uvjek postoji ono ALI i ona od sutra ću ili od ponedjeljak ću! Tu griješimo, na stranu obaveze koje su nam u životu neizbježne, te mnoge stvari koje nam život donese a mi se moramo s tim nositi, trebali bi na bilo koji način biti sami sebi na prvom mijestu a onda sve drugo. Vjerujte mi dok to nisam napravila, nisam živjela, nisam bila sretna (a mislila sam da jesam) nisam PRODISALA :))).
Oslobodila sam grč života iz sebe, živnula u svakom smislu te riječi i veselila se svakom danu. Život je brz iako ponekad nismo toga svijesni, nezadovoljstvo u ljudskim očima je očito jer je većina ljudi danas osuđena da živi u strepnji od posla, šefa, obitelji, pa i od samih sebe jer ne znaju što ih čeka sutra. A ono ključno je naučite, živjeti, radovati se, disati, igrati se, voljeti, ljubiti <3 .


Sad malo o onom što ćete ubuduće čitai na mom blogu.
Od prirode, kuhinje, fotografije, interijera, obitelji, vrta (vrtlarenja), sporta ,knjiga... svega po malo, a nadam se vama zanimljivo. Sve su to moje ljubavi u svemu tome uživam i s velikim guštom na tome radim. Naravno za takvo nešto je potrebno imati i maleni vjetar u leđa koji me potiče, razumije i vjeruje u mene a to je moja mala Obitelj <3 <3. 
Ubrzo puno super postova !!






                                              Do sljedećeg voli vas vaša T ;)
 

Nema komentara:

Objavi komentar